Wanneer we de (organisatie van de) hulp verbeteren zullen als resultaat wachttijden verdwijnen. Ontwikkel je innovatievaardigheden, ontwikkel oplossingen voor jouw regio en vergroot je netwerk met mensen die ook echt stappen willen zetten!
De eerste inventarisatie vond plaats op 16 juli en op basis van de eerste input en wensen gaan we van start met de eerste 4 bijeenkomsten.
- 29 september van 13:00 tot 17:00: Officiële start en probleemverheldering
- 27 oktober van 13:00 tot 15:30: Visies op en voorbeelden van oplossingen van wachttijden. Van 15:30 tot 17:00: Intervisie en supervisie met begeleiders (optioneel)
- 24 november van 13:00 tot 15:30: Stakeholders betrekken en de innovatie-methoden. Van 15:30 tot 17:00: Intervisie en supervisie met begeleiders (optioneel)
- 12 januari van 13:00 tot 15:30: Design methoden. Van 15:30 tot 17:00: Intervisie en supervisie met begeleiders (optioneel)
Bekijk de Folder Expeditie wachttijden voor meer informatie.
Opgeven voor de eerste bijeenkomst op 29 september doe je door een mail te sturen naar: secretariaatozj@vng.nl